Historie značky

Jean Paul Myné se zrodil v roce 2011 v srdci italského regionu Marche z vizionářské intuice zakladatele přinést inovativní a neobvyklá řešení do světa péče o vlasy a brzy se stal příkladem v tomto odvětví.

Je to příběh o vášni dělat věci dobře, což znamená pečlivý výběr ingrediencí, mistrovský vývoj složení a výzkum inovativního a revolučního designu, to vše proto, aby bylo možné dodávat vynikající výrobky do rukou kadeřníků a všech, kteří se rozhodují zodpovědně vůči planetě a budoucnosti.

Inovativní receptury této značky se zrodily ze spolupráce kadeřníků a výzkumných pracovníků Jeana Paula Mynèho, kteří se zaměřili na vytváření produktů, které splňují potřeby klientů a nabízejí vynikající výkon v souladu s normami kvality stanovenými evropskou legislativou a především s ohledem na životní prostředí.

V roce 2020 se tato mladistvá značka úspěšně prosadila ve více než 40 zemích světa a za velmi krátkou dobu si získala důvěru milionů lidí. Růst této společnosti totiž spočívá právě v kombinaci obchodní prozíravosti a vědecké preciznosti, stejně jako v etické integritě jejich biologů a všech, kteří se podílejí na hledání zdravých, inovativních, přírodních a udržitelných řešení pro krásu.

Jean Paul Mynè reprezentuje Made in Italy kvalitou svých výrobků a bezpečnostními standardy, které navrhují profesionální řešení určená výhradně pro salony střední a vyšší třídy, kde pracují pouze kvalifikovaní odborníci. Podpora řemeslné zručnosti, kompetence a kvalifikace partnerských salonů spolu se zdravím kadeřníka i klienta, stejně jako neustálé hledání řešení schopných revoluce na trhu, které představují základní kámen značky.

© Copyright Jean Paul Mynè 2022. All rights reserved.

Pravidlá ochrany osobných údajov